Customer experience lead

Eindhoven | 32-40 uur | HBO+ | salaris afgestemd op situatie

  • Een baan met impact bij de marktleider met internationale ambities
  • De stem van de klant bij een van de snelst groeiende bedrijven van de Benelux
  • Veel vrijheid om de rol en het customer experience team vorm te geven
  • Actieve rol in brede procesverbetering o.b.v. klantbehoefte
  • Een positieve impact op vele huishoudens door een optimale klantreis

Dit is je dag als customer experience lead

Je start je week met het openen van je NPS en KTO dashboard en zet dat af tegen de algemene ontwikkeling, seasonality en targets. Door middel van je feitelijke bevindingen (je duikt in de data) en conclusies, definieer je acties die ondernomen moeten worden.
Vandaag ben je op pad. Je gaat enkele klanten bezoeken in Duitsland. Je bent er van overtuigd dat je met je bezoek een goede afspiegeling krijgt van de beleving van de klanten ten opzichte van wat we denken te zien in de cijfers. Aan het einde van de dag heb je dusdanig veel insights gekregen dat je hebt besloten om verbeteringen voor te stellen en op te nemen in het CX plan.
Je weet als geen ander dat het juist bij klanttevredenheid om de ogenschijnlijk kleine momenten gaat. Naast projecten waar je zelf in de lead bent en de teams die je aanstuurt, ondersteun je ook andere teams in de organisatie om de klantinzichten te vertalen in concrete en blijvende verbeteringen.

Dit vind je leuk om te doen als customer experience lead

  • De klant altijd centraal stellen;
  • Optimaliseren van de klantbeleving door de gehele waardeketen;
  • De volgende stap zetten op het gebied van klanttevredenheid;
  • Het neerzetten van de ultieme customer journey;
  • Leiden van Customer Journey projecten;
  • Eigen teams aansturen en concrete resultaten realiseren.

Hier ga je direct mee aan de slag als customer experience lead

Je gaat de huidige klantdata inzetten om de diverse klantgroepen en hun journeys in kaart te brengen. Daarnaast stel je een verbeterplan op ten behoeve van het verbeteren van de customer experience wat je ook zelf gaat implementeren. Je stuurt de CX teams aan.

Dit krijg je als customer experience lead

  • Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie;
  • Een salaris passend bij je werkervaring;
  • Laptop en mobiele telefoon;
  • 125% verdienen voor elke minuut overwerk, of gecompenseerd in vrije tijd (regeling 2023);
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • 8% vakantiegeld, je vakantiegeld wordt maandelijkse uitbetaald bovenop je salaris;
  • Deelname aan een zeer goed pensioenfonds (Detailhandel), tot wel 6x hoger dan bij andere werkgevers;
  • Reiskostenvergoeding, zelfs als je bij ons om de hoek woont;
  • Toegang tot meer dan 100 online trainingen om jezelf te blijven ontwikkelen.

Je bent

  • HBO+ / WO geschoold;
  • Iemand die klanten en hun behoefte in alles als uitgangspunt neemt;
  • Degene met een grote passie voor klantgerichtheid en onderzoek;
  • Bekend met methodes en technieken, zoals customer journey mapping, klantbelevingsonderzoek en service design;
  • Al (ongeveer) 5 jaar onderweg in customer experience management;
  • Resultaatgericht en analytisch sterk.

Ambitieus? Volop doorgroeimogelijkheden binnen ons bedrijf!

Dit wil je, solliciteer direct