CRM Medewerker

Eindhoven | 24-40 uur | Mbo werk- en denkniveau | €14,18 p/u

  • Een uitdagende functie bij de marktleider van Europa
  • Een effectieve bijdrage leveren aan de optimale klantbeleving
  • Het aanspreekpunt zijn van de klant nadat de verkoop gedaan is
  • Professionele en persoonlijke begeleiding
  • Onderdeel worden van een hecht team

Dit is je dag als CRM medewerker

HR medewerker in overleg met teamleider
Je begint je dag met een lekkere kop koffie en opent je mailbox, er zijn een hoop vragen van klanten binnengekomen sinds je vorige werkdag. Je opent de mail die het eerste is binnengekomen en gaat je inlezen in de situatie. Inmiddels heb je al een beeld gekregen van wat er speelt, maar je wil graag meer weten over de situatie.
Op onderzoek uit! Je pakt de telefoon, belt de klant na, zorgt ervoor dat je alle informatie krijgt die je nog nodig hebt en vraagt de klant ook om nog een paar foto’s van het betreffende product te sturen waar de vraag over gaat.
Nu is de situatie voor jou helemaal duidelijk. Je controleert of er nog sprake is van garantie, dit is het geval en je gaat er meteen voor zorgen dat de klant zo snel mogelijk een nieuw vervangend onderdeel geleverd krijgt. De klant is gelukkig en jij natuurlijk ook! Aan het einde van de dag verwerk je nog wat administratie: je registreert de verschillende retourdocumenten en je scant en verwerkt nog een aantal afleverbonnen in. Je dag zit erop!

Dit vind je leuk om te doen als CRM medewerker

  • Dagelijks op onderzoek uit en situaties tot de bodem uitzoeken;
  • Een belangrijke schakel zijn tussen verschillende afdelingen binnen Tuinmaximaal;
  • Bezig te zijn met andere talen, zoals Duits (dit mag je onder werktijd ontwikkelen);
  • De klant iedere dag weer gelukkig maken;
  • Deel uitmaken van een organisatie die volop in ontwikkeling is.

Dit krijg je als CRM medewerker

  • Een brutosalaris van €2457,- per maand inclusief 8% vakantiegeld op basis van een fulltime werkweek;
  • 125% verdienen voor elke minuut overwerk, of gecompenseerd in vrije tijd (regeling 2023);
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Deelname aan een zeer goed pensioenfonds (Detailhandel), met dit startsalaris gaat er €255,- per maand naar jouw pensioen, waar dit bij andere grote bedrijven tot maar €43,- is;
  • Reiskostenvergoeding, zelfs als je bij ons om de hoek woont;
  • Toegang tot meer dan 100 online trainingen om jezelf te blijven ontwikkelen.

Je bent

  • Klantvriendelijk, punctueel en zelfstandig;
  • Analytisch ingesteld;
  • Zeer secuur in je werkzaamheden, je bent namelijk veel bezig met het juist documenteren van verschillende documenten;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Duits is een pre;
  • Inzetbaar voor minimaal 24 uur per week;
  • Weekendbeschikbaarheid is een pre;
  • Minimaal 18 jaar oud.

Ambitieus? Volop doorgroeimogelijkheden binnen ons bedrijf!

Dit wil je, solliciteer direct