Allround medewerker Supply Chain

Eindhoven | 32-40 uur per week | Salaris afgestemd op de situatie

  • De mogelijkheid om helemaal wegwijs te worden in de wereld van Supply Chain
  • Een belangrijke schakel zijn tussen verschillende interne en externe partijen
  • De nodige begeleiding van een ervaren Supply Chain team

Dit is je dag als Allround medewerker Supply Chain

Je start je dat met het optimaliseren van de containerplanning en alles wat hierbij komt kijken. Je ziet het als een uitdaging om de goederen zo efficiënt en kostenbesparend mogelijk binnen te laten komen. Je werkt hierin nauw samen met logistieke partners en onze operationele afdeling. 
In de middag duik je in de details als het gaat om douanepapieren. Het opstellen van exportdocumenten, begeleiden van douanecontroles, en het nauwkeurig bijhouden van HS-codes geeft je voldoening. Jij zorgt ervoor dat elke zending zonder problemen de grens over kan. Je bent trots op wat je hebt bereikt in dit proces!
Daarnaast ben je precies en betrouwbaar in de administratieve taken. Facturen controleren en ervoor zorgen dat documenten kloppen geeft je een gevoel van controle en structuur. Je weet dat alles op rolletjes loopt als de administratie strak geregeld is, en daar draag jij graag aan bij.

Dit vind je leuk om te doen als Allround medewerker Supply Chain

  • Het optimaliseren van logistieke processen;
  • Alles soepel en volgens planning laten verlopen;
  • Contact met zowel interne als externe stakeholders;
  • Operationeel gerelateerde, customs gerelateerde en administratieve taken.

Hier ga je direct mee aan de slag als Allround medewerker Supply Chain

Bij aanvang ga je direct aan de slag met het verdelen van de werkzaamheden met je collega. Uiteraard wordt je wegwijs gemaakt binnen de systemen en binnen Tuinmaximaal en maak je kennis met onze producten.

Dit krijg je als Allround medewerker Supply Chain

  • Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie;
  • Een salaris passend bij je werkervaring;
  • Een zeer aantrekkelijke tijd-voor-tijd regeling waarbij elke minuut overwerk telt;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • 8% vakantiegeld, je vakantiegeld wordt maandelijks uitbetaald bovenop je salaris;
  • Deelname aan een zeer goed pensioenfonds (Detailhandel), tot wel 6x hoger dan bij andere werkgevers;
  • Reiskostenvergoeding, zelfs als je bij ons om de hoek woont;
  • Toegang tot meer dan 100 online trainingen om jezelf te blijven ontwikkelen.

Je bent

  • Hbo-geschoold, bijvoorbeeld in de richting van Supply Chain, Logistiek, Bedrijfskunde of soortgelijk. Een mbo opleiding met relevante werkervaring is ook een optie;
  • Gepassioneerd om te werken met Gumax producten;
  • Resultaatgericht en analytisch sterk;
  • Goed met het Microsoft Office pakket;
  • minimaal 36 uur per week beschikbaar. 32 uur is bespreekbaar;

Ambitieus? Volop doorgroeimogelijkheden binnen ons bedrijf!

Dit wil je, solliciteer direct